نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3877
-
الف
+

تصاویری جدید از حمله داعش به پارلمان ایران در سریال «دادستان»

تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال «دادستان» ساخته «مسعود ده‌نمکی» منتشر شد.

به گزارش آی فیلم2، درحالی که تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال «دادستان» در فضای مجازی به نشر رسیده است، «مسعود ده نمکی» درخصوص موضوع داستان آن صحبت کرد.

«مسعود ده‌نمکی» کارگردان این سریال گفت: اکنون در حال فلمبرداری هستیم و موضوع اصلی سریال «دادستان» عدالت‌خواهی و مناسبات سیاسی روز است.

ده‌نمکی ادامه داد: یک بخش از سریال «دادستان» به حمله داعش به پرالمان ایران اختصاص دارد. امروز هم بازسازی بخش‌هایی از این اتفاق را فلمبرداری کردیم که یکی از داستان‌های فرعی «دادستان» است.

کارگردان اخراجی‌ها با بیان اینکه ساخت سریال‌های به روز و ایدئولوژیک کار سختی است، گفت:  با همراهی نیرو‌های امنیتی و نظامی و همچنین حضور مردم توانستیم سکانس حمله داعش به پارلمان را به تصویر کشیدیم.

وی ادامه داد: در این سکانس ما ۵ کمره داشتیم و به هر دلیلی اگر کات می‌خورد ما برداشت‌های تکراری را از زوایای دیگر می‌گرفتیم.

ده نمکی بیان کرد: برخلاف کار‌های قبلی که مردم از من دیدند این سریال کمیدی نیست. مردم توقع کار طنز نداشته باشند. دادستان یک سریال اکشن پولیسی معمایی و به نوعی اجتماعی سیاسی است که تلاش می‌کنیم بتواند در هر قسمت جذابیت‌هایی برای مخاطب داشته باشد.

همچنان «فرشاد گل سفیدی» مدیر فلمبرداری سریال «دادستان» به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در زمینه اکشن سریال «دادستان» کار خوبی به حساب می‌آید. البته سریال ما پولیسی امنیتی است که سعی می‌کنیم با چند کمره همزمان فلمبرداری کنیم. 

«مسعود ده‌نمکی» در سریال جدید خود به سراغ یک سوژه پولیسی معمایی متفاوت رفته است و در تازه‌ترین سکانس‌های فلمبرداری شده در این سریال، حمله گروه تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی ایران را بازسازی کرده است.

موضوع حمله داعش به پارلمان ایران یکی از داستان‌های فرعی این سریال است که به صورت غیرمستقیم به آن پرداخته می‌شود. 

«محمدرضا شریفی نیا»، «برزو ارجمند»، «سحر قریشی»، «هومن برق‌نورد»، «بهنوش بختیاری»، «علی سلیمانی»، «هلیا امامی»،«حمید متقی»، «ابراهیم کوخایی»، «اصغر نقی‌زاده» و «علیرضا استادی» از دیگر بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

«محمدرضا شریفی نیا» و «سیدجواد هاشمی» بازیگران فلم جدید «مسعود ده نمکی»

«مسعود ده‌نمکی» سریال پولیسی «دادِستان» را می‌سازد

م ح

نظر شما
ارسال نظر